19/12/2014

Pecah.


Beberapa minggu lepas, atau mungkin bulan lepas, ada orang cuba untuk log in email aku. Atas sebab apa, aku tak tau. Ini menyebabkan aku terpaksa tukar password dan secara otometik tak hengat password baru. 

Benci.

Lokasi dikenal pasti ialah Selangor. Aku jadi macam runsing dalam beberapa saat, tapi entahlah. Ada jugak yang buat email siap link ke email aku. Ini macam nak bagi bahan penggalak marah je dekat aku. Apa lagi privasi orang yang nak dikorek? Tak cukup ke Tuhan bagi satu kehidupan? Astaghfirullah.

Mungkin, nasihat aku, berhenti saja. Kau main dengan orang yang salah sebenarnya.

"Pada hakikatnya, move on dan ikhlas itu sepaket. 
Jadi memang tak bisa dipisahkan. 
Bohong kalau seseorang bilang sudah move on tapi belum ikhlas."
Tia Setiawati Pakualam

No comments:

Post a Comment